lördag 8 augusti 2009

Stranden & Kattis &CO


Igår hade jag en ljuvlig eftermiddag på stranden. Soligt och det fläktade ordentligt...så det blev inte för varmt utan alldeles perfekt. Ett dopp i havet blev det så klart! Härligt uppfriskande...

Jag hade packat strandväskan full med vatten, tidningar, papper och penna. Just nu är jag i planeringsstadiet för min nya butik och många idéer ploppar upp och behöver skrivas ned.

Men jag fastnade i senaste numret av Kattis & CO. www.kattisoco.se Jag har själv haft en annnons i tidningen för www.behappy.se och tycker det är en snygg och innehållsrik tidning. Nu tog jag mig tiden att läsa den ordentligt! Jag säger WOW - vilken tidning. Nu är jag ju redan förtjust i Kattis och tycker att hon gör bra saker, har en närvaro och empati som smittar...Så jag hade ju redan en positiv inställning till tidningen. Det var mycket att läsa och den handlar en hel del om relationer. Bra krönikor och fina bilder. Helt enkelt en snygg tidning som ligger helt rätt i tiden. Så tips från mig - Unna dig ett nr av Kattis & Co och en stund på stranden eller i soffan. Det behöver inte vara krångligare än att ge sig själv en liten stund med något bra att läsa som inspirerar och berör. Det ger ny kraft och öppnar upp för nya tankar.

Nu ska jag njuta av en underbar solig dag!

1 kommentar:

Nina sa...

Jag gillar också Kattis & co. Den känns liksom lite mer :)