söndag 20 september 2009

Be Happy Opening

Klicka på annonsen så blir den större!

Hej alla glada! Idag är det måndag och det är inte utan att jag är trött i min kropp. En helg på Asia Spa i Varberg hade varit på sin plats med lite sköna behandlingar och slappande. http://www.varbergssstadshotell.com/ klicka på asia spa. Där är jättemysigt och vackert, avslappnande och en riktigt oas.
Jag skulle haft en annons i Lokaltidningen på onsdag men blev inte nöjd med resultatet. Så är det när man är petig - men för så mycket pengar som en annons kostar ska det ju levereras något bra tycker jag. Så det blir ingen annonsering! En kompis Wivecka på Carpe Naturam http://www.carpenaturam.se/ hjälpte mig igår kväll och vi fick ihop en alternativ annons som jag nu får sprida på Facebook och annat. Nya tidens annonsering! Tack Wivecka säger jag! Hon är ett "Mac freak" och hittade en del nya funktioner igår kväll. Jag satt trött bredvid och sa: till höger, lite till vänster, det blir bra! osv...
När jag kom hem hade min man spolat upp ett bad och tänt massor av ljus. Men badet hade hunnit svalna tyvärr. Men tanken var underbart gullig!
Nu ska jag iväg till butiken och fortsätta fixa. Massor av detaljer kvar men roliga sådana.
Skriver snart igen!

3 kommentarer:

Sue sa...

Det är sååå intressant att följa din resa.
Vilken mysig karl du har. Ni kan skaffa ett japanskt badkar. Då kan du nästa gång han uppvaktar dig trycka på knappen och vattnet värms upp igen. Enkelt och behändigt. Sen kan du trycka på en annan knapp och meddela via högtalare att du är i behov av ett glas rött.

Ulrika Forsell sa...

Oh! ett sådant badkar vill jag ha. Blir så glad av dina kommenterer och att du följer min blogg. Kanske är du min enda japanska läsare? :) kram

Malin sa...

Hej Ulrika, jag "knyckte" din bild om invigningen och lagt upp den i min blogg och på Facebook ;) Lycka till idag! //Malin