fredag 25 september 2009

Nu har Be Happy öppnat på Karlsgatan!

Sitter här i soffan och det är första fredagskvällen på länge som inte ägnas i butiken.
Igår var det invigningsfest och den blev över all förväntan. Jag hade skickat ut en hel del inbjudningar men hade inte väntat mig att så många skulle komma. Så otroligt roligt!

Vi hade jobbat till kl tolv kvällen innan och sen upp tidigt och fixa det sista. Vid halv tre var det hem för att duscha och byta om. Då var jag så trött så det kändes som jag druckit en flaska vin. :)
Men efter en dusch så piggnade jag till. Min snälla vän och kusin Helén hade gjort sista städningen så när jag kom ned till butiken var allt tip top. Möttes av min kära vän Lotta som agerade värdinna hela kvällen. Kl fem slog portarn upp och det fullkomligt strömmade in folk! Jag fick massor av blommor och hann knappt med att prata med alla.

Här lite bilder från invigningen!

Jag, detta har verkligen varit en process! Min syster frågade mig idag om jag kände mig så där jätteglad när jag gick till butiken idag. Ärligt talat har jag inte hunnit smälta allt! Visst är jag glad men det har gått i ett så jag behöver smälta alla intryck. Ikväll kom min man och bonussonen Oscar och hämtade mig. Det blev indisk hämtmat och lite Cava ikväll. Skönt att bara softa hemma i soffan. Första hemmakvällen på länge! Imorgon öppnar jag butiken kl 11.00 och ser fram emot många kunder. Blir bara ett kort inlägg ikväll. Skriver snart igen!

Här en del av alla vackra blommor!

1 kommentar:

Sue sa...

Grattis till att du tog dig över mållinjen!
Din dröm har förverkligats.
Lycka till!