söndag 27 september 2009

Renée Voltaires produkter hos Be Happy


Söndagkväll och det har varit en skön, lugn dag. Jag har suttit vid datorn en del och börjat lägga in Renée Voltaire produkter i web-shopen. Det är lite pill med det där men jag vill ju få ut allt i shopen så alla kunder har möjlighet att handla.

Jag gillar verkligen Renées inställning till mat. Hon blandar olika läror och låter sig inspireras av både makrobiotik, ayurveda, levande föda och ekologisk odling. Det påminner om min egen inställning till mat och till min matfilosofi. Jag har många års erfarenhet från hälsokostbranschen och är själv inspirerad av flera läror. Det som funkar bäst för mig är att plocka lite här och där och lyssna in vad just min kropp mår bäst utav. Det är även det jag uppmuntrar människor till när jag håller mina "Superfoodskvällar" och föredrag. Lär känna din kropp och din kropps signaler. Lyssna, prova och var flexibel! Genom att läsa innehållsdeklarationer och välja ekologiskt så kommer vi en bra bit på väg till ökad energi och hälsa.

Renée har skapat ett koncept av ren, kul mat! Det står små enkla beskrivningar på produkterna med tips om hur dom kan användas. Jag har plockat en hel del godsaker och sådant jag tycker är bra att fylla skafferiet med. Sortimentet kommer säkert utökas!
Nu är jag sugen på äppelpaj....kanske ska jag avsluta denna helg med att överraska min man med lite smarrig paj och en kopp gott PUKKA te....




Be Happy!

Inga kommentarer: