måndag 2 november 2009

Modig!

För ett par veckor sedan fick jag besök av Sofia Sivertsdotter i min butik. Vi började prata, Sofia har en smittande entusiasm - en sådan där person man blir glad av att träffa helt enkelt. Hon berättade att hon skrivit boken Modig tillsammans med Carl Lindeborg. Jag tog genast in ett gäng exemplar i Be Happy´s sortiment.
Boken handlar om våra vardagsrädslor och hur vi övervinner dom - en praktisk handbok i konsten att leva modigt. Klicka här för att beställa boken.

Idag fick jag ett meddelande av Sofia att jag var med som "dagens-pärla" på hennes blogg. Tack för det Sofia! Jag visste inte att hon hade en blogg så nu upptäckte jag den. In och kolla!
http://www.authentic-avenue.blogspot.com/ Hon skriver bla om personlig utveckling och ledarskap - ännu en fantastisk blogg att inspireras av.



Sofia besökte Be Happy´s After Work i fredags.

Här är lite fler "girls" sugna på After Work.

Inga kommentarer: