torsdag 15 september 2011

Huvudvärk!

Jag har varit seg hela veckan. Tung i kroppen och småont i huvudet. Längtar efter soliga dagar vid en härlig strand någonstans. Lediga dagar med familjen! Men ingen strand i sikte! Så då gör vi det bästa av det vi har....eller hur var det nu?! Jag ligger på en madrass på loftet hos mina svärföräldrar. Linn ligger bredvid och snarkar, älskade gumman. Det är många år sedan jag var här hos mina svärföräldrar.... Vi har haft lite "tjall på linjen" kan man väl säga. Men tiden läker det mesta. Nu känns allt som vanligt....fast bättre på något vis. Så mycket är annorlunda sen Linn kom. Hon har kommit med så mycket kärlek och healar många relationer. Jag är trött men kan inte sova. La mig tidigt med Linn för jag hade sån huvudvärk. Nu kommer Björn upp med macka för jag är lite hungrig. Imorgon satsar jag på att känna mig pigg och in the mood för SPA med sötaste bonusdottern Amanda.

Inga kommentarer: