tisdag 21 december 2010

Överraskning med posten!

Detta fina Vänta Barn-smycke kom med posten igår!

Tack söta Heléne! Igår kom det ett paket med posten, det var från en kund och bloggläsare. I paketet fanns en julhälsning och ett tack för all insipration hon fått genom året samt ett jättefint halsband. Ett "vänta barn" smycke! Ett hjärta som betyder "Du finns i mitt hjärta". Jag blev såå glad! både för fina halsbandet och också för att jag lyckas inspirera. Det är ju en stark önskan jag har med Be Happy och min blogg. Att få Inspirera till välbefinnande! Jag blir alltid lika lycklig när jag får respons av kunder.

Heléne har en jättefin web-shop där hon säljer dessa vackra vänta barn smycken och även adoptionssmycken. Titta gärna in i hennes fina shop där du också hittar annat smått och gott för att förgylla din vardag. http://www.studiohelene.se/

Jag har just kommit in från en underbar promenad i snögnistrande Ramlösa parken. Solen som gnistrar i snön är enormt vackert. Idag är det (som jag skrev igår fullmåne, månförmökelse och midvintersolstånd). En magisk och kraftfull dag! Jag såg att Sanna Ehdin tipsade på Facebook om att skriva ned 3 saker som man vill släppa och be om hjälp med det, därefter bränna lappen. Sedan skriver man ned 3 saker man önskar in i sitt liv och ber om hjälp med det också. Bär sedan med dig lappen under dagen och sänd det mycket positiv energi.
Jag gjorde detta i förmiddags. En liten enkel cermoni med tända ljus, rökelse och musik. Jag har inte burit runt på lappen men ägnat flera tankar åt det nya jag önskar och ber om. :) Jag gillar små cermonier och tycker det finns mycket kraft i att uttrycka sina önskningar på detta sätt. Jag gör en liknande cermoni till nyår. Det har jag gjort i många år - skönt sätt att lämna det man inte vill ha med sig in i det nya - genom att symboliskt bränna upp lappen och sedan skriva ned det "nya" på ett fint papper. Jul och nyår är en bra tid för eftertanke och jag uppmuntrar dig verkligen till att ta dig lite egen tid under ledigheten. Det kan räcka med en kort stund för dig själv med block och penna. Enjoy!

Det som göms i snö....

1 kommentar:

Malin Rosenberg sa...

Jag vill önska hela familjen en riktigt god jul och gott nytt år!