söndag 21 juli 2013

Hejdå Båstad!


Så ligger jag i en säng i Ljunghusen. Dagen har varit omtumlande. Mycket känslor och tårar. Jag är också väldigt trött och det har gjort sitt till. Hela denna process har varit intensiv och särskilt nu sista veckorna. Min energi är lite på minus och då blev denna dag extra känslosam.
Båstad visade sin allra vackraste sida med soldis över åsen. Det är den bilden vi nu tar med oss. En solig by, fylld av semester, tennis, hamnliv och söta butiker. Tack, tack Båstad för att vi fått uppleva dig. Det måste vara en av de vackraste platser i Sverige så här års.

Vi fick hjälp av Ida med städningen  idag också. Tur var det! Vet faktiskt inte om vi fått till det annars. Det blev högsta betyg av hyresvärden och nu är det inte vårt hem längre. Just nu har jag faktiskt inte en enda nyckel att hålla reda på. Jo bilnyckeln...tills på tisdag då bilen lämnas in för försäljning. Det är faktiskt en befriande känsla. 

Nu har vi sagt hejdå till våra vänner, bonusson Oscar och flickvän. Snyft! Kom snart och hälsa på Oscar och Andrea.
Våra bistrovänner kom ut med alkoholfri drink för att säga hejdå. Så gulligt!
Skål och tack för denna tiden Jocke, Ninna och Fiona.

Linn med storebror Oscar. Sötisar! 

Vi kommer sakna er alla! Men ses snart igen i Palma eller Båstad. Jag orkar inte skriva mer nu. Nu väntar ett par dar i Ljunghusen och våra kära vänner innan vi drar till Palma.
Nu ska jag sova! 

Inga kommentarer: