tisdag 3 februari 2009

Vad glad jag blir!

Idag fick jag gratulationer till Be Happys 1 års jubileum via en annan blogg http://www.lisenbengtsson.blogspot.com/ Det är min vän Lisen som bloggar om passion, feng shui, personlig utveckling och annat intressant. Jag tackar för uppmärksamheten! Har haft fullt upp att packa leveranser denna veckan - kul.

För övrigt tycker jag att det är "väldans" kallt ute- någon som instämmer? Jag kan verkligen rekommendera Detox te från Pukka som sätter fart på cirkulationen och ger värme. Har blivit många koppar idag och många toabesök. Det sätter fart på urinvägarna med te drickande!
Pukka´s teer är verkligen favoriter här hemma. Sorterna varierar och askarna pryder en hylla här i köket, så det är bara att välja efter dagsformen.

43 kr/ asken

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej
det är lugnt med beställningen. Jag ska till Stockholm imorgon o kommer inte hem förrän söndag. Du kan ju skicka så jag har det på måndag.
Anna