söndag 10 maj 2009

Positiva energier!


Jag är just hemkommen från en mycket givande presentsöndag i Lomma. I stationshuset i Lomma har Malin Sparrman på Nordic Room http://www.nordicroom.se/ sin ateljé i mysiga lokaler. Idag hade hon öppnat upp för en presentsöndag där vi var ett antal företag som dukat upp för inspiration till presenter med omtanke.

Jag känner mig så glad efter denna dag! Fantastiskt trevliga och kreativa människor. Jag, Tina på Tajala och Eva-Lotta på Nytt Fokus fick vara i ett rum. Vi hade ett över 3 meter långt bord som vi hade ca en timme på oss att få i ordning. Åh! Vad jag älskar sådana utmaningar! Våra produkter passar så bra ihop och jag säljer ju en del från Tajalas sortiment på Be Happy. ( Brickor, sjalar och yogaväskor) samt CD:n Stilla, från Nytt fokus.




Lokalerna vi var i gjorde ju sitt till för en kreativ atmosfär! På bottenplanet finns Lindallén där du kan få massage, akupunktur, zonterapi, ansiktsbehandling och annat för kropp & själ. Blev sugen på att erbjuda hawaiiansk massage där! Ska kolla upp den saken. Besök gärna http://www.lindallen.se/ men sidan är just nu under konstruktion.

Vi hade väldigt kul idag och det var en skön och avslappnad stämmning.

Tina Omfors, Eva-Lotta Runfors och jag Ulrika Forsell i klänningar från Spirit of Maya ( modell the Rose).

Nu är jag ganska trött i benen, så det blir bara att slappa i soffan en stund.

Inga kommentarer: