torsdag 18 juni 2009

Yogatankar!

Igår kväll hade jag så mycket energi när jag skulle lägga mig. Jag var inte alls trött men klockan började bli mycket så jag la mig och läste. Tidningen "Yogajournal" fick det bli! Jag känner mig verkligen så yoga inspirerad för tillfället. Det händer så mycket i min kropp efter varje yogapass. Jag förundras över hur kropp och själ hänger samman och lägger märke till att kroppen öppnar sig mer och mer i takt med att jag rensar bort gamla föreställningar och blockeringar i kroppen. Det ena ger det andra! Allt sitter samman....

Tidningen gjorde mig inte trött...hmm..då fick det bli spikmattan en stund. Jag är verkligen nöjd med vår spikmatta och använder den främst en stund i sängen några kvällar i veckan. En stund på spikmattan gör mig oftast lugn och behagligt trött.

Det jag kom fram till där i sängen på spikmattan var att den här sommaren får bli en Yogasommar. Dels kommer Britta köra yoga hela sommaren http://www.yogablogita.blogspot.com/ och så finnns det flera möjligheter att träna Dynamic Yoga för Maya i Båstad. Hon har några förmiddags pass på 2 timmar som passar mig perfekt! En utflykt till Båstad är alltid trevligt. Kanske vill någon hänga på så kan vi ju vara snälla mot miljön och samåka?!

Läs mer på Maya´s hemsida www.flyingyogamat.dk

Nu ska jag packa bilen och sen bär det av för midsommarfirande.

Inga kommentarer: