måndag 31 maj 2010

En fantastisk helg....

Vilken härlig och spännande helg det varit. Ayurveda kurs på Yogayama med Eva Forsberg Schinkler www.schinklermanagement.se Eva är helt fantastisk på att undervisa och mötet med alla kursdeltagare bjuder också på enormt med kunskap. Alla är så gulliga och det är så givande att lära känna nya människor. Jag är verkligen så glad för dom alla.
Denna helgen har jag förstått ayurvedan på en djupare nivå. Att lära sig alla grenar inom ayurvedan det är ett livslångt uppdrag. Men vi har fått ett smakprov! Jag har framför allt fått inspiration att göra förändringar i mitt eget liv som plockar fram mina styrkor ytterligare.
Idag landar jag bara i allt! Det blir inget långt inlägg för orden är inte så många idag.....bara en skön, soft känsla och lycka över att jag valt denna kurs. Den är början på något nytt i mitt liv!
Till er som väntar på ny ayurvedakväll på Be Happy så kan jag meddela att det blir tisdagen den 15 juni 18-20, 100 kr - maila din anmälan ulrika@behappy.se Boka också nästa tisdag för Wag your soul och tema DICIPLIN, också 18-20 och 100 kr - maila din anmälan till sofia@authenticavenue.com
Måndagskram från mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

så underbart insirerande...!!!! ibland är landet för avlångt tycker jag...
LINA