tisdag 18 maj 2010

Sinnesro

Ikväll är det" Wag your soul "på Be Happy 18-19.30 med efterföljande te-mingel om man så önskar. Kvällens tema är SINNESRO och kostnad 100 kr (det kommer även en hemlig gäst.) Kvällen hålls i vanlig ordning av Sofia Sivertsdotter. Det finns ett par platser kvar och det går bra att bara dyka upp. Dessa kvällarna har blivit lite av en succé! När Sofia först frågade om jag var intresserad av att ha "Wag" kvällarna hos mig var det ett direkt JA. Det har verkligen klickat - både mellan Sofia och mig och konceptet som helhet. Det blir en fortsättning i höst med en KICK-OFF söndagen den 29 augusti. Det blir en holistisk heldag med olika teman, gäster, filmvisning och workshops. Sofia står för innehållet och jag kommer se till att dagen blir en helhetsupplevelse för alla sinnen. Vi kommer vara i Kamrersvillan i Ramlösapaken och pris för dagen är 800 kr. Boka redan nu! ulrika@behappy.se

Ramlösaparken är för övrigt en magiskt vacker plats som ger mig sinnesro! Håll tillgodo med lite bilder från parken och gårdagens kvällspromenad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så vackert och inspirerande det långa avståndet hindrar annars skulle jag varit på dina evangemang... Allt gott LINA

Anonym sa...

Jag hamnade av en slump på behappy.se idag och jag vill bara säga att det var den härligaste layout:en på en websida jag sett. Kommer definitivt att gå in på den fler gånger.. Och shoppa loss ;)
Så inspirerande med människor som dig! Emma