torsdag 24 februari 2011

Doftande kokosbad, Sade & en bra dag...

Idag har vi varit i Lund! Åt lunch på Govindas Vegetariska restaurang - vilken underbar mat. Den är lagad med kärlek det känns i varenda tugg. Just love it! Sen besök hos vår energicoach/healer och det var mycket givande. Hon har följt vår utveckling ett par år men nu var det längesen vi var där. Kändes bra att stämma av vissa saker innan nästa kliv i livet - att bli mamma.
Efter det besöket var jag fikasugen..är nästan konstant sugen men kan inte äta för mycket åt gången och inte för fort - då kommer halsbrännan som ett brev på posten. Dock blir det lätt för mycket! :) Laxwrap, Hallon/vanilj dryck och kladdkaka med kokostäcke. Ja ni hör ju...ren njutning...Fikan avnjöts på Miljögården utanför Lund där dom har ursnygga möbler även om det inte riktigt är min stil. Men kul att titta på!
Hemma igen var jag så trött i ryggen. Tror jag legat konstigt och att en muskel blivit spänd. Så jag spolade upp ett varmt bad med doft av kokos/lime (inköpt idag), tände ljus och lyssnade på Sade. Kroppen slappnar av så i det varma vattnet. Efter badet masserade jag in lite Aloevera Heatlotion där det gjorde ont och nu känns det lite bättre.
Har just hjälpt Björn med ett jobb framför datorn, litet blogg-inlägg på det och nu dags för soffan en stund.
Vi har lagt oss litet tidigare en period och det känns mycket bättre är att sitta uppe till sent. Så det var en liten rapport om min torsdag.
KRAM!!!

1 kommentar:

Ulrika sa...

Det låter gott & härligt!