söndag 16 oktober 2011

Lite av varje....



En kund till mig Heléne, driver webshopen Studio Heléne. Hon säljer bla jättefina smycken. Blev kär i dessa fina armband. Stenarna är agat eller färgad jade och jag gillar fina tofsen. :) Vill du beställa av Heléne så klicka här! Hon ger 10 % till mina bloggläsare. Skriv i kommentarer på din beställning i hennes web-shop att du är
Be Happy bloggläsare. Jag funderar på att slå till på ett ljusrosa....
Saraswati är namnet på dessa vackra armband som finns att köpa på Studio Heléne.

Vi var en sväng på Väla igår....det är rätt jobbigt där. Jag shoppar hellre på nätet! Hemma i lugn och ro. Eller på små specialbutiker med känsla och kvalité. På Väla blir jag bara trött och inte alls köpsugen. Shoppa för shoppandet skull är inte min grej. Jag letar efter sådant som är gjort med omtanke, gärna ekologiskt och fairtrade. Hållbar konsumtion som berör alla sinnen. Jag köpte en klänning för ett tag sedan...visserligen inte jättebillig men ej ekologisk och i en butik på stan. Jag har använt den två ggr och den är redan sönder på 2 ställen. Mina klänningar från Spirit of Maya i ekologisk velour använder jag sååå ofta och dom är tvättade massor av gånger och lika fina fortfarande. Det är oftast värt att betala lite extra och välja produkter av hög kvlité. På tal om shopping på nätet vill jag rekommendera en annan ekosajt Gemenskap Grön. Jag har hittat massor av fina och superbilliga ekologiska plagg till Linn där på deras REA. Skynda att fynda till era små!
Fina ekologiska barnkläder av bla märket Green Baby, finns att beställa på Gemenskap Grön.
 Blev ett lite ytligare inlägg idag men det är också livet......Jag är trött idag och ville mest säga Hej till er. Nu är det sängen och imorgon väntar en ny vecka. Gillar du måndagar? Det gör jag!
Kram!
Kärlek!

Inga kommentarer: