fredag 6 juli 2012

Bokhandlargårdens café i Båstad

Fredagkväll, solen är tillbaka och cavan har avnjutits. Linn ska lägga sig och vi ska beställa in middag från Bistro Grodlår & Timjan som drivs av Jocke och Ninna. Perfekt semesterfredag! Nu är jag inte lika trött utan mest skönt avslappnad. Jag har just berättat för min man att jag är så stolt över att han lyckas så bra med sitt företag. Han är ett levande bevis på att enträgen vinner och att Ingenting är omöjligt (som Gunde säger :)) Jag vet att vi ser oss som ett team. Vi hjälps åt med det vi är bäst på. Men det är också viktigt att ge varandra uppskattning och tala om när vi gör bra saker.

Det blev inköp av boken Lyckan, kärleken och meningen med livet i pocket variant. Besök Bjäre bokhandel om du kommer till Båstad i sommar. Den är så vacker och doftar som en bokhandel ska göra. På innergården finns även ett trevligt café med beställning vid borden. Jag och Linn tog oss en semesterfika på tu man hand. Här kommer lite bilder. Håll tillgodo!



På borden finns pocketböcker att läsa och köpa med hem om så önskas.

Vit kladdkaka och grönt ekologiskt sencha te.

Mor och dotter!

Inga kommentarer: