fredag 16 augusti 2013

Tillbaka till livet!

Igår fick jag värsta migränanfallet. Huuu....började med lite spänningsvärk i axlarna men sen slog det till. Däckade i sängen vid sju igår kväll och steg inte upp förrän vid elva idag. Men framåt lunch började det släppa och det är så grymt befriande. Alla med migrän vet vad det innebär. Lättnaden att kunna se ljus igen, höra ljud och kunna stå upprätt. När jag var gravid och under största delen av amningen var huvudvärken som bortblåst. Hmmm...kanske skulle satsa på att bli gravid igen då....;) Nej men får ta tag i det där hormonella vilket jag i och för sig redan håller på med...För det tar på energin att bli knockad så här. Nog om det!
Amanda är här och det är sååå kul att ha henne här. Linn och hon har väldigt roligt tillsammans.

Ikväll har vi varit inne i city! Underbara ljuvliga Palma!!! Superlativ i massor och alla som varit här skriver nog under på det.
Vi käkade på Bar Coto Dos som är ett väldigt trevligt ställe. Vi hittade en helt nyöppnad butik där jag, Amanda och Linn köpte varsitt armband. Sedan gick vi längst havet mot Catalina där Björn plockade upp oss.
Imorgon ska vi på lördagsutflykt till Deia och Valdemossa. Jag är tacksam att må bra igen! Livet i Palma är väldigt trevligt. Visst saknar jag vänner och familj "hemma" men annars tänker jag inte så mycket på Sverige. Björn nämnde ikväll att vi har ju faktiskt inget hem i Sverige. Näää....och det trodde jag skulle kännas märkligt men det gör det inte alls. Vårt hem är här nu! Home is where your heart is.

Blir inget långt inlägg ikväll. Men lite bilder bjuder jag på!

Likadana armband - We are family ;)

Finaste Amanda






Min älskling....



Boenas Noches

Inga kommentarer: