onsdag 3 december 2008

Nyhet hos Be Happy - TAJALA

Jag har tagit in ett nytt märke på Be Happy. TAJALA - http://www.tajala.se/ Företaget drivs av Tina Omfors Stark och hennes vision är att få påverka med sin formgivning.
Jag har varit i kontakt med Tina under hösten och i söndags träffades vi på Bönnarps julmarknad. Hennes produkter är fanstastiska och hennes formgivning så genomtänkt. Så nu finns en del av TAJALAS produkter i vårt sortiment. Underbara yogaväskor med tillhörande yogabörs...små brickor med olika budskap på....fler pårodukter år på ingång.


Yogaväskor i vitt, svart eller cerise - 595 kr/st

Trollsländan som är handtryckt på tyget är en symbol för kärlek, drömmar, transformation och insikt. Förmågan att se sanningen! Tyget är Öko-Tex certifieread canvas.
Jag har även tagit in sååå fina brickor i serien To make a difference en serie på fyra olika brickor; To Make a Difference, Insight, Ong Namo & The Light Within. Jag föll direkt för brickan med yogamantrat: Ong Namo Guru Dev Namo som betyder "Jag hälsar den obegränsade kreativa kraften och den inre visdomen". Jag har redan använt den flera gånger.....den är så fin att bara ha stående framme....som en liten tavla.
Brickorna har måtten 27 x 20 cm och kostar 225 kr. För att beställa klicka här!


Perfekta julkappar - du har väl sett att vi har FRAKTFRITT hela december!

Inga kommentarer: