torsdag 2 december 2010

Födelsedag och lite annat!

Idag är det min mans födelsedag! Så jag började dagen med enkel frukostbricka kl sju. Macka med varm choklad på sojamjölk. Samt skönsång förstås...hur skön den nu var?? :)

I eftermiddag ska jag fixa mysigt varmt bad till min man och sen ska han få en lomi-lomi massage av mig. Jag tycker det är kul att ge bort av min tid och min omtanke. Prylar har vi ju! Jag ska laga något gott ikväll..men har inte kommit på vad ännu....En god fisksoppa kanske? hmm..får fundera lite...

Jag hade ett möte inbokat med en vän på förmiddagen men det blev inställt. Så det blev ett gravidyogapass här hemma. Det var kallt på golvet och det är ingen aktiv yoga så jag fick inte upp värmen men det var mycket avslappnande och kroppen känns mjuk och smidig trots att magen växer. I vissa rörelser märker jag att det finns bergränsningar men då är det bara att ändra den lite, så blir det bra.
Min nya hemsida (fast med samma adress som förut http://www.behappy.se/) börjar blir klar. Jag ska lägga in mer texter så det får bli förmiddagens uppgift. Vill också tillägga att jag tycker det är kallt! Nu gäller det att ta hand om sin Vata med vila, yoga, varm tillagad mat, kryddigt te och lugnande oljor.
Take Care!

Hipp Hurra för min älskling idag!

Inga kommentarer: