onsdag 8 december 2010

Lust!

Idag har jag haft en flow dag! Mycket att göra med Be Happy! Planering inför lördagens "Julyoga med Ekofika och smak av Ayurveda". Har fått jättemånga anmälningar så vi är SÅÅÅ glada. Vi får säkert plats med någon till så hör av dig om du vill komma. Yoga & Ayurveda är helt klart en ovanligt lyckad "kombo"! 22 januari håller jag och Lina en Yoga & Ayurveda workshop tillsammans. Det är en lördag, 12-17 och dagen kostar 650kr. Så boka in redan nu i kalenderna om du vill komma. Mer info inom kort här på bloggen!
Hungrig är jag också...förutom känslan av flow. Gravidhungrig på mat! Käkade gröt till frukost och var superhungrig efter ett par timmar. Det blev en stor portion mat på Vegeriet till lunch. Mumma!
Jag har varit på gravidyoga ikväll. Så skönt och bebisen tycks gilla det lika mycket som jag. Efter det var jag hungrig igen och det blev fullkornspasta med zuccini, soltorkade tomater, basilika, fetaost och parmesan...och så olivolja förstås. Bra vata mat dessutom! Som min pitta/kapha man fick ha överseende med :)
Visst är det kul att känna lust! Glädje och inspiration! Jag märker att jag får sådana dagar när jag är bra på att hålla balans mellan vila och aktivitet. BALANS - detta viktiga som vi behöver påminna om oss lite till mans.
Hur får du balans i din tillvaro?

1 kommentar:

Anonym sa...

Balans är ett så vilsamt och fint ord lite svårt att få till ibland men det finns där alltid och lyssnar man på kropen känner man när det är just det balans mellan alla element....
skön helg///LINA