måndag 30 juli 2012

Min födelsedag!

Idag är det min 42 årsdag! Siffran känns mindre viktig. Ålder vad är det? Livet har aldrig varit så bra som nu och jag räknar enbart med att det blir bättre och bättre. :)
Blev uppvaktad på sängen med presentkort hos min vän och silversmed Louise Lovén. Det ska bli ett skinnarmband med någon slags silveramulett/platta där Linns namn ska stå. Återkommer med bild när det är klart. Björn hade även bokat in en behandling hos Chris som är en mentor/healer till oss. Så jag tog bilen och stack till Höganäs där han har sin praktik. Efteråt tog jag en macka och cappuccino på Magasin 36. Lite egentid så här på födelsedagen.
Surdegsmacka med mycket ost....

Hemma igen så blev det lunch. Björn hade även städat här hemma. Mmmmm....sådant uppskattas. Jättemycket!
Vi fick besök av min kusin med familj i eftermiddags. Det blev en sådan där härlig och kul eftermiddag med vänner man inte sett på länge men trivs så bra med. Vi fikade, drack lite Prosecco (har hittat en eko variant som är god) pratade och skrattade. Så blev vi lite sugna på mat och tog ett spontan besök på Peppes Bodega och käkade pizza.


Det har varit en bra födelsedag. Jag har fina människor i mitt liv.
Det känns att augusti är på intågande. Att vardagen närmar sig. Men ännu är det sommar kvar. Jag tänker bada mycket mer och leka på stranden med Linn. Sen väntar ju Palma också.....
Status för kvällen är: "Lycklig, tacksam och förväntansfull inför det "nya" året. Med en något svullen mage efter för mycket vete, potatis, mjölkprodukter och socker de senaste dagarna är jag taggad för att skapa nya hälsosamma vanor med härlig yogamat och massor av Cleanse tea"
Hipp Hurra på min födelsedag.

Kärlek till er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till dig och ha en fin fortsättning på sommaren!!!!

marie jm sa...

Grattis och lyckönskningar!! Hoppas det nya året blir fantastiskt!
Kram från Marie

Solgården sa...

Hipp hipp hurra på din födelsedag!
Hoppas solen skiner på dig idag och den blir underbar!

Kram kram/Sofia.