tisdag 14 augusti 2012

Nu kör vi!

Jag har en sådan härlig Let´s do it! känsla i mitt inre. Som att det är dags att GÖRA och inte bara vara. Pratade just med min kära Mi på telefon och hon har yogaförmiddag hemma på sitt Sjunkamossa nästa lördag. Temat för dagen är Yoga & Drömmar. Vad kan väl passa bättre än 2 timmars Dynamic Yoga och 1 timmes prat om Drömmar, inför Palma. En Kick-Off helt enkelt. För mitt nya yogiska liv. Mi är en nära vän men också en fantastisk yogalärare. Dynamic Yoga är den bästa yoga jag vet. Där släpper vi andetaget och låter rörelserna vara subtila men ändå dynamiska. Följa kroppen och lägga all prestige och ego åt sidan. Lite lustigt att jag både mött Mi, Zandra-Bertha och Maya som alla undervisar i Dynamic yoga. Att det blev just den yogan som blev min passion. Hatha yoga och Yin yoga gillar jag också. Asthanga yogan är utmanande och kul men för tuff för mig.
Ny hemsida är pågång för Be Happy, föreläsningar på G. Det känns helt enkelt väldigt bra.
Vad har du för vibbar för din höst?

Inga kommentarer: