fredag 28 juni 2013

Utflykt

Sitter i bilen och leker med min Camera plus. Vi är på väg till Värnamo för att fixa IP telefoni. Det ska vara ett bra och billigt sätt att ringa mellan Mallorca/ Sverige.
Jag kommer ju coacha över Skype eller telefon så det är prio att det funkar med allt tekniskt. Inte minst viktigt för BSP media som är Björns företag. 
Sen åker vi ut till Bor där mormor och morfar bor. Kusinerna är kvar där så det blir mer bus för dom små. Grillning ikväll och umgås m familjen. Blir inte så ofta då vi bor utspritt men desto roligare när vi ses.
Det är verkligen mycket socialt nu. Många jag vill träffa innan flytten.

Tänker på mitt företag Be Happy.... Jag har börjat ta emot klienter och längtar efter att göra det mer. Skrivandet pockar också på... Men utan press...det är en längtan inifrån om att få uttrycka. Det känns som det viktigaste i den processen. Blir det en utgiven bok av det så är jag lycklig.
Allt är möjligt.
Önskar er en skön helg!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ska du jobba med ditt företag på Mallis med eller hur är tanken? Hur gör mannen med sitt jobb? Hur länge ska ni bo där? Många nyfikna frågor nu, men jag tycker det är så imponerande att ni vågar ta steget. Själv har jag en liten dröm om att flytta till en gård så jag kan ha en massa djur men jag vågar knappt ta det lilla steget bara...
Kram

Ulrika Forsell sa...

Anna! Ja jag ska jobba med mitt företag på Mallis. Målet är att kunna ge coaching/livsstilsrådgivning via Skype och telefon. Har också tankar på att ordna inspirationsresor till ön. Mannen driver ett förs företag och kommer fortsätta med det. Han får resa hem till Sverige kanske 1/mån svårt att säga i nuläget. Det är ett test hur det kommer funka, särskilt med hans företag men känslan är positiv. Vi börjar med 1 år men trivs vi och företagen rullar på ser jag inte det så troligt att vi flyttar hem förrän om ett par år.
Jag hoppas kunna ge inspiration att våga följa sina drömmar. Vet att många vill men inte alltid vågar. Lycka till med din dröm. Kram :)