lördag 22 februari 2014

Tyst retreat...

Det blev feber och sängläge av den där hesheten och halsen. Idag har jag nästan ingen röst alls...Intressant vad som händer när orden inte kommer fram. Hur jag väljer vad jag verkligen vill säga då det är jobbigt att anstränga rösten. Att jag blir lite av en iakttagare till familjen. Insikter om att det går att kommunicera med en 3 åring utan tjat. Ögonkast och kroppsspråk kommer vi långt med.
Björn och Linn tog en härlig promenad till stan i det soliga vädret. Inte så kul att vara kvar härhemma  men jag har fått lite annat gjort vid datorn och nu sitter jag på terassen och skriver....i linne och yogabyxor...inte så fel det heller. Men jag önskar att rösten snart kommer åter och med det mina krafter.
Som sagt den friske har tusen önskningar och den sjuke bara en.....

Önskar er en skön helg!

Inga kommentarer: