torsdag 13 mars 2014

Dynamic Yoga på Zunray

Yes! vad jag blev glad idag när vi hämtade Linn och Francesca som driver Zunray med sin man just klistrade upp flyers om att Godfrey Devereux kommer hit. Den 31 mars håller han en 2 timmar lång masterclass på Zunray yoga. Godfrey undervisar i dynamic yoga och 3 vänner till mig i Sverige är utbildade genom honom. Så nu får jag ett tillfälle att yoga för deras lärare och det känns jättekul. Happen in Palma! ;)
Det blev ingen promenad till stan idag för tiden bara försvann härhemma. Larminstallatören var här och någon annan fixade med internet. Som jag skrev tidigare, händer det saker nu. Positiva! Det blev ute lunch idag och vi hamnade på Havanna bar som drivs av svenskar. Dagens husman var dillkött med potatis som Björn njöt av. Dom fixade en tallrik grillade grönsaker åt mig som smakade mycket gott. Linn var skeptisk till dillköttet och det hjälpte inte med att jag berättade att min mormor lagade det när jag var liten tjej. ;) Jag vill så gärna hinna laga ekologisk lunch/middag hemma varje dag men får inte till det. Då är det så skönt att bara gilla läget och göra det bästa utav det. Visst har jag ideal men har lärt mig att inte vända ut och in på mig själv för att uppnå dom. En städerska och ibland kokerska står dock på önskelistan ;)
Mums!
Här är mulet och kallt idag (tycker jag då...något bortskämd med värme). Men helgen visar sol. Jag längtar!
Om en stund ska jag på kyrkis som Svenska kyrkan håller tis och tors. Det är nästan alltid Björn och Linn som går men idag tänkte jag hänga på.

Dagens andra inlägg!
Há en härlig torsdag alla läsare. Kram



Inga kommentarer: