fredag 28 mars 2014

En förmiddag på Cappuccino.....

Idag hade jag möte med min kollega Ulrika. Vi har ett samarbete på gång som jag snart kommer berätta om. Vi fann varandra direkt när vi möttes på Rialto Living i början av året efter att endast haft kontakt i cyberspace.
Ofta sitter vi på El Perrito och jobbar men idag blev det Cappuccino på Paseo Maritimo. Först satt vi utomhus och första timmen ägnades åt att "prata av oss" om hur veckan varit. Det var lite kallt att sitta ute så vi landade i en skön soffa inomhus med te och bocadillos.
Här är vi relaxade och kreativa. Tack fina Ulrika för en välbehövlig pratstund och ny inspiration. ;)

Ja men här var det lätt att tillbringa en förmiddag....

Utsikten är det heller inget fel på....


Härligt att förena jobb med nöje och det är så vi kommer jobba tillsammans. Göra det vi älskar och ha kul tillsammans för att sprida våra tankar till andra. För varje möte klarnar vår vision och likheterna i våra företag är stora. Samtidigt som vi är lika är vi olika. En bra början på ett bra samarbete!

När jag hämtat Linn mötte vi Björn för en lunch på El Perrito. Första ute lunchen på veckan och min helt vegetariska vecka bröt jag häromdagen då kroppen längtade efter protein. Men det har varit övervägande grönt på tallriken.
Jättegod tonfisksallad och så en fredagsöl.

Gunillas lasagne är mums!

Det blev kaffe och chokladbollar hos storebror Victor och sen följde han med oss hem. Efter taco och tidig kväll för Linn har vi nu slagit in presenter och hängt upp flaggor. Imorgon är det 3 år sedan vår tjej kom till världen. Helt otroligt vad tiden går. Samtidigt kan jag inte tänka mig hur livet var innan hon kom.
Lilla gumman vaknar nog tidigt imorgon. Jag är lika förväntansfull som hon är.

Trevlig helg!

Inga kommentarer: