söndag 10 augusti 2008

John Masters Organics


Efter att ha provat väldigt många olika hårvårdsprodukter med naturligt innehåll har jag hittat min favorit. Så det är med stort nöje jag tar in John Masters Organics hair & skincare!
Just nu håller jag på att lägga in alla produkter i shopen. Det tar lite tid, text ska översättas och bilder ska fixas. Men redan nu ligger en del produkter klara i shopen fler kommer de närmsta dagarna och information om företaget.
Serien passar perfekt in i Be Happys sortiment, ekologsikt, hög kvalité, underbara dofter och snygga förpackningar.
Ibland klickar det till ordentligt när man hittar ett märke - och detta känns som ett sådant märke.

" Konstgjorda tillsatsmedel har en viss god verkan, men inte i eller på vår kropp. Varför använda kemikalier i shampoo, stylingprodukter, fuktighetscremer och tvålar? Konstgjorda tillsatsmedel är framställda som en billig ersättning för organsika beståndsdelar som ger ett bättre resultat. Det är bättre för kroppen och miljön att gå tillbaka till källan: "super natural botanicals".
citat John Masters

Jag instämmer! När jag använder helt 100 % rena produkter så märker jag en så otroligt stor skillnad, dofterna, känsla, resultatet - allt blir bättre. Sen vet jag dessutom att jag gör gott för miljön! Så håll utkik på http://www.behappy.se/ denna veckan. Det kommer även mer info här på bloggen. Maila gärna om du har frågor info@behappy.se eller kommentera här på bloggen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad kul att äntligen kunna handla John Masters produkter. Provade hos en god vän och tyckte produkterna var härliga. Kändes lyxiga och vårdande. Riktiga kvalitetsprodukter!Har inte hittat dem någonstans, förrens nu då!
Jättebra!