tisdag 10 december 2013

Känner mig kreativ!

Äntligen känner jag att inspirationen är tillbaka. Jag har så länge vetat att allt kommer lossna med jobb och socialt här nere. Det är inte några stora saker som hänt men vissheten inom mig samt tilliten är klarare och starkare. Jag är på rätt plats!
Någon frågade vad jag gör på dagarna....Jaa...inte är jag sysslolös! Att vara hemma med Linn och ta hand om hemmet kräver sin kvinna. En period jag är ytterst tacksam över. Nu är vi redo att ta nästa steg hela familjen. Först ska vi få till lite jul här i solskenet och besök av storebror. Härligt! Sedan blir det nyår som jag inte alls vet hur vi ska fira. Men vi bor ju i cavans land så det blir att skåla in det bästa året någonsin.
Idag ska vi in till stan för ett besök på ekomarknaden som hålls varje tisdag och lördag på Plaza Patines. Senare idag blir det lussefirande i svenska kyrkan. Krävs allt lite glitter och lussebullar samt toner av "Santa Lucia" för att få till lite julkänsla i solen. :)



Bilder från vår gård och en vilande pool som vi ska plaska i om några månader.

Puss på er!
PS. Jag erbjuder ett Lifestyle Coaching paket "Gör 2014 till ditt bästa år någonsin". Snart klart för utskick men ska putsa på det lite till.... Känner du redan nu att det är något för dig så maila mig på ulrika@behappy.se för mer info. Väl mött!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Cool bild på coola Linn! :-)

/Kajsa

mormor sa...

Kärlek till ER!!!

Bokcaféet i byn sa...

Härliga bilder och ord! När "flowet" infinner sig är livet bra häftigt! Den där känslan av att vara på rätt plats, att känna sig hemma på en plats som man själv valt att leva på- magiskt! Förstår att ni älskar er nya hemvist!
Nu bokläsning för stora sonen!
Kram Anna
Ps. Ser fram emot att få läsa mer om dit coaching paket!