fredag 1 augusti 2008

Sol & inspiration

Vi fick en varm sommar till slut. Jag har ägnat flera dagar åt att njuta av salta bad och skön sol.
Det gäller att smörja in sig och personlig favorit är Dr Hauschkas solkräm.
Jag har verkligen upplevt hur helande det är att bada denna sommar. Känslan att bara dyka ned i det blå och känna havsvattnet smeka kroppen. Så underbart! Här i Helsingborg är det många som badar året om, då tillsammans med en varm bastu på Pålsjö. Jag har aldrig provat men ska göra det i höst. För jag tror verkligen på naturens krafter och läkning. Det är i naturen vi finner oss själva! Att bara ligga på en strand och låta funderingarna flyta fritt, ibland blir det tomt ..... så kommer en ny tanke...som en stilla meditation.

Jag har fyllt på min energi och hoppas kunna dela med mig utav den på Be Happy! Det är flera nyheter på gång i butiken.....det är allt jag avslöjar just nu...

Fortsätt njuta av en härlig sommar!

Inga kommentarer: