måndag 24 november 2008

Kaffeskrubb på gång i butiken...

Lisen Organics produkter är så otroligt roliga att sälja! Vackra burkar, fantastiskt innehåll och Lisen själv är en kvinna som brinner för det hon gör och hennes entusiasm är verkligen smittande.
Vad sägs om en härlig Kaffeskrubb?! Detta är ett av de senaste tillskotten i hennes sortiment.

Såhär säger Lisen själv om skrubben:
" En av de mest fantastiska spa-behandlingar jag fått var på Bali, då jag efter en lång massage blev skrubbad med en ljuvligt doftande skrubb. Luften fylldes av doften av kaffe, choklad och vanilj...huden blev så len! Den upplevelsen vill jag förmedla till alla mina kunder. Blanda lite kaffeskrubb med vatten, vegetabilisk olja ( Lisen Organics ringblomoljs passar perfekt!) eller honung. Skrubba loss! Skölj av med en varm dusch och möt dagen med ett leende!"

Finns hos Be Happy under veckan!

Åh! jag längtar.... Då blir det hemmaspa med tända ljus och väldoft....

En smak av Bali för oss här i kyliga Norden kan ju muntra upp vem som helst!

Be Happy!

3 kommentarer:

Lisen Bengtsson sa...

Hej Ulrika, När jag var på Bali fick jag många massage, tyvärr ingen med kaffe. Däremot en inpackning med en ljuvlig honung och sedan inpackad i bananblad. Så skönt...
kram Lisen
www.lisenbengtsson.blogspot.com

Anonym sa...

Härliga Lisen! Hon gör så fina grejer!

Anonym sa...

...det var jag där! ;)