måndag 18 januari 2010

Wag your soul med Sofia.


I vår kommer det hända många spännande saker på Be Happy. För mig är Be Happy inte bara en butik, det är ett koncept- Be Happy....det innefattar så mycket. Det finns många olika bitar som gör oss glada och lyckliga. Min lokal kommer även att användas för föreläsningar, happenings, meditation och annat. Ibland blir det större events och då kommer vi vara någon annanstans. Mitt mål är att göra männsikor glada, sprida inspiration och kunskap. Plocka fram glädjen i livet. För det tycker jag är så viktigt!

Först ut blir Sofia Sivertsdotter med "Wag your soul". http://www.authentic-avenue.com/ Sofia är coach med över 3000 coachingtimmar i bagaget. Hon har tillsammans med Carl Lindeborg gett ut boken Modig och tipsar om böcker på Zentv http://www.zentv.se/ I skrivande stund läste jag på hennes sida att tidningen Leva utnämner henne till årets driftiga inspiratör. Grattis Sofia!
"Wag your soul" kommer vara en tisdag i månaden under våren. Det blir en kväll 18-19.30 med meditation, föreläsning ooch frågestund. Det kommer vara olika teman varje månad.
Här nedan kommer de olika datum och teman som är aktuella. Du kan komma på bara ett tema om du så önskar. Betalning sker per tillfälle och priset är endast 100 kr.

26 januari - MOD
23 februari - KÄRLEK
30 mars - ENKELHET
27 april - HANDLINGSKRAFT
18 maj - SINNESRO
8 juni - DISCIPLIN

Vid intresse eller frågor kontakta Sofia på 073-774 77 43 eller mail info@authentic-avenue.com

Jag hoppas få se dig där!

Detta är alltså bara början på en spännande vår på Be Happy.

Förresten du har väl sett att det just nu är 30% rabatt på Spirit of Maya både i butiken och web-shopen? Gäller endast storlekar och modeller som finns i lager. http://www.behappy.se/

2 kommentarer:

lise12 sa...

Hej Ulrika!
Får inte riktigt ihop datumen med torsdagar är det datumen som gäller, alltså tisdagar? Låter som en bra idé! Jag ska försöka att komma.
Kram Liselott

Ulrika Forsell sa...

Ooooppss...tisdagar är det som gäller. Tack för uppmärksamheten! Kul om du kommer.
Kram