onsdag 15 december 2010

Julbad!

Njaaa..inte ännu kanske. Men dock ett härligt välgörande bad! När jag kom hem idag så spolade jag upp ett varmt bad med härlig badolja från Speizia Organics. Tända ljus, ansiktsmask, filning av fötter och nylackade tånaglar. Det är väldigt enkelt att fixa hemmaspa! Nu känner jag mig fräsch som en nyponros.
Jag har beställt en gravidyoga med Karin Björkegren. Den har inte gått att spela på min dator men den funkade på Björns. Så imorgon ska jag köra den yogan! Jag tycker det är kul med kundalini-gravidyogan men har saknat många asanas från den yogan jag är van vid. Så det ska bli härligt att prova nya DVD:n imorgon. Jag börjar känna mig ganska stor nu. Stor och mysig! Det är en otrolig känsla att vara gravid. Det har redan förändrat mig så mycket! Jag är så tacksam att få göra denna resa. Det är verkligen ett mirakel efter alla år av väntan. Alla år då det bara inte funkat. Samtidigt känns det så självklart att det är först nu jag ska bli mamma.

Idag har jag beställt en Iphone 4. Jag hade möjlighet att förlänga abonnemanget och plocka en ny telefon. Men det var 7 veckors väntetid! Jag har varit kluven till Iphone. Tror dom strålar ganska mycket. Men samtidigt har den många funktioner jag vill ha. Så det fick bli en sådan! Ett arbetsverktyg intalade jag mig själv med mitt bloggande och facebookande. :)
Nu dags för soffan och lite TV.

2 kommentarer:

Yogamamma sa...

Den dvd är fantastisk! Jag gillade gravidyogan när jag väntade mitt andra barn, var perfekt träning för min ganska trötta kropp

Erika sa...

Karin är underbar - så henns dvd är nog likaså, vill du följa med på yoga med henne 7-8 januari???

Iphone strålar som en mobilmast - så var försiktig med den och din lilla bebbe... Du kan stänga av det trådlösa när du inte använder den.

Mysigt skriver du, stor kram Erika