måndag 10 januari 2011

Bättre!

Bilden är från Prebalans hemsida!

Nu känner jag mig mycket bättre! Behandlingen hos Catharina var underbar. Catharina driver http://www.mettaclinic.se/ och jag har tagit thaiyogamassage hos henne tidigare. Hon är superbra! Stark, omtänksam, inkännande med intrigitet. Jag kan släppa helt hos henne med tillit. Då blir behandlingar alltid bättre. Ta dig tid att hitta personer som stämmer bra med dig när du ska gå på behandling. Gå till någon där du kan känna dig helt trygg. Behandlingen gavs på Prebalans i jättemysiga lokaler. Massagen ges på golvet och man har på sig mjuka kläder. Madrassen hade värme under sig och jag slappnade av fullkomligt. Kroppen njöt och hon hittade exakt de punkter som behövde stretchas och masseras. HURRA! Jag ska ta behandlingar resten av min graviditet nu. Fick en hel del insikter där på mattan. Insikter om vad jag behöver för att må extra bra. Insikter om vilka upplevelser jag älskar. På att jag inte kan kompromissa bort vissa bitar. Jag kan tillfälligt göra andra val, pga av årstid, ekonomi eller annat. Men jag vet vad jag vill ha! Vet när något är riktigt sant för mig. Vet vad jag älskar!

Den där timmen på den varma mattan, med den österländska musiken, svag doft av rökelse och olja samt massagens välgörande effekt inspirerade mig mer än jag trodde. I stillheten finns ofta svaren!

Namaste!

Inga kommentarer: