torsdag 25 augusti 2011

Ett år sedan....

Det är nästan exakt 1 år sedan vi var i Norrköping senast. Då skulle jag upp till Stockholm på ayurvedakurs. Illamåendet av graviditeten hade börjat och jag kräktes i bilen. Det var en lyckokänsla att ÄNTLIGEN vara gravid men också oroligt....skulle allt gå bra? Ja!!! Bra gick det. Denna gång när vi besökte Norrköping för övernattning har vi vår lilla skatt Linn med oss. Hon var ju med förra gången också men då som en liten prick i min mage. Nu är det en mjuk och rund liten tjej som sitter här bredvid mig i bilen. Lycka! Livet är ett mirakel.
Nu står Västerås på tur, dit Björn ska på kundbesök. Jag bloggar från mobilen, Linn somnade just efter sagostund. Hon är måttligt förtjust att sitta i bilen så det krävs lite underhållning. Det är torsdag och det känns i luften att vardagen är här igen.

Inga kommentarer: