lördag 6 augusti 2011

På Köpenhamnsvisit!

Inlägg från Iphonen igen....så det blir ganska kort. Är på weekend i Köpenhamn! Har nu landat in på hotellet efter några timmar på byn. Vi bor på Hotel Guldsmeden, ett ekoinspirerat hotel som är jättemysigt. Nu ligger vi i den vackra himmelsängen från Bali....kanske inte det mest miljövänliga med tanke på miljön. Men mycket annat här är genomtänkt! Kroppsprodukterna på toan är organic och allt i minibaren tom. spriten ;). Jag håller mig ifrån alkohol eftersom jag fortfarande ammar Linn. Visst saknar jag ett glas gott vin så här när vi är ute och semestrar.... Men här fanns underbart god mörk choklad så den ligger här bredvid. Ska försöka att inte äta upp hela...speciellt med tanke på eksemet som är något lugnare idag. Det är härligt med storstadspuls men ströget och Nyhavn var tjockt med folk och det stressar mig. Suger mer energi än det ger mig konstaterade jag. Men här på mysiga hotellet var påfyllande! Ser fram emot den ekologiska frukostbuffe'n imorgon. Nu ska jag nog ta mig ett avkopplande bad. See you!

Inga kommentarer: