onsdag 23 maj 2012

Palma here we go!

Nyduschad och nyscrubbad med Karmameju´s Salt Balm. Det är den bästa scrubb jag provat. Igår satt jag i fotbad och srubbade fötterna med den. Dom blev så lena och mjuka. Det hade inte blivit bättre resultat att gå på fotvård. Prova den! Finns bla på Hildur och den sorten jag använder är NOVA 02.

Jag har varit så seg idag och haft huvudvärk. Försökt att vila bort den, äta bort den men fick ta ett par alvedon. Nu har solen börjar gå ned, det är svalare här inne och jag är aningen piggare. Vi åker härifrån vid halv fem i morgon bitti så jag är ju tacksam att jag mår bättre. Packningen börjar bli klar, lite små saker kvar att fixa med. Det är mysigt att gå här med lite soft musik på och förbereda vår efterlängtade resa.
Imorgon är vi på Mallorca! Whiii...så härligt. Jag kommer nog skriva ett par inlägg därifrån också. För mig är bloggandet kul och ingen belastning. Men först och främst ska jag njuta med familjen.
Puss på er!

Inga kommentarer: