söndag 7 juli 2013

En härlig helg!

Mormor och morfar har varit här i helgen. Dom har hjälpt till med Linn så vi kunnat packa. Det känns märkligt att packa ihop sitt hem för att flytta till Spanien. Nästan svårt att ta in. Jag bara gör! Med massor av förväntan, pirr i magen och ett stråk av vemod. Inget jobbigt vemod utan helt naturligt....som hör till när vi lämnar det som varit hemma en tid. Vi kastar oss ju ändå ut i något helt nytt. Jag kom genom min blogg i kontakt med en kvinna som flyttade med sin familj från Båstad till Mallorca för ett år sedan. Jättekul! Hon bloggar också och efter att ha suttit och sträckläst massor av hennes inlägg fylldes jag av ännu mer mod att göra detta. Det kommer bli såååå bra! Fler ha gjort resan och ångrar inte sitt beslut. Skönt att ha människor att fråga om sådant som dyker upp när vi är på plats. Vi sprang förresten på varandra i Båstads tennismingel idag :)

Här är vår helg i bilder!  Sol och klarblå himmel, svensk sommar från sin allra bästa sida. Bilderna får tala och så skriver jag mer imorgon. Kram på er!















Inga kommentarer: