fredag 5 juli 2013

Mitt första modelljobb!

I början av året fick jag en förfrågan om att vara modell för Rosenlynck. En väninna till mig Wivecka (ekofrisören jag pratat om) har just startat upp varumärket tillsammans med en annan kvinna. Underbara kläder i naturmaterial. Klart jag ska Ja! Dessutom kul att göra något jag aldrig gjort förut. Utan att vara självkritisk och enbart för att jag vill göra roliga saker. Nu finns nya bilderna på deras hemsida. Gå gärna in och kolla. Kläderna säljs i utvalda butiker och jag vet att tjejerna letar fler ÅF. Har du butik eller känner till någon du tror skulle vara intresserad kontakta Rosenlynck. Hälsa från mig!
Bilderna är tagna i Skåne, i en keramikverkstad.....en kall och blåsig marsdag. Mycket mer frusen modell kunde dom knappast hitta :)) Men som sagt kul var det. Varmt kaffe, härliga människor och fullt schema  och det gick riktigt bra att byta kläder med huttrande hud. Håll tillgodo!



Bild1


2 kommentarer:

Christina sa...

Hej! Vilken livsbejakande och härlig blogg du har, jag fann den just och har läst några inlägg.
Tittade på dina modellbilder via länken, fantastiskt fina stämningsfulla bilder på dig.
Ha en fortsatt finfin helg och titta gärna in på min blogg om du vill :)
Kram Christina

Ulrika Forsell sa...

Tack! Jag ska kika in hos dig :) Alltid roligt med nya bloggar. Kram