fredag 27 december 2013

Mellanrum....

Julen blev fin och avkopplande. Storebror Victor har varit här och det är en glädje att se honom tillsammans med Linn. Vilken gåva vår lilla tjej får med vuxna syskon. En storebror har jag själv alltid saknat så det är extra kul att Linn har två.
Det har inte blivit något bloggat i jul vilket varit skönt. Välbehövlig paus!
Idag har vi haft en skön mellandag med promenad in till stan i härligt väder. Vi hade fått julklappar på posten som vi hämtade idag. Gulliga vännerna i Ljunghusen hade skickat massor av små julisar till hela familjen. TACK! älskade vänner. Vi hade en mysigt stund på café med julklappsöppning.
Som alltid lyckades Lotta med det där lilla extra i sina gåvor. Tusen tack!!!

Resten av eftermiddagen har vi bara strosat runt i Palma. Jag har inte så många ord att dela idag. Mellanrummet som mellandagarna inbjuder till känns privat och inåtvänt. Tid för reflektion och varande.
Imorgon blir det yogaworkshop på Zunray med följande tema:

"Shakti power: Creative forces of yoga to manifest your life´s mission
Do you feel disoriented or not knowing which way to go? Do you have the feeling that nothing is fulfilling?
The basic problem is that you haven´t connected yet with the true purpose of your life.
In this workshop you will learn practical exercises to connect with your deepest Self, to discover and manifest your mission in the world.
Enter 2014 with this new awareness!"

Jag vet vilken väg jag ska gå och den är framåt. Palma ger mig ett lugn och en visshet om att allt är exakt som det ska vara. Men jag behöver kliva in i allt det där ännu mer så workshopen ska bli spännande. 
Önskar er sköna dagar och ta vara på mellanrummet. Fyll det med sådant som ger er energi och välbehag. Rensa ut det du vill lämna bakom och tona in dig på det du bjuder in i 2014.
Besos!




Inga kommentarer: