torsdag 17 april 2008

Inspirationskvällar



Det är sååå kul att vara igång med min web-shop. Nu kan jag även fokusera på att komma igång med mina inspirationskvällar. Du kan välja mellan olika teman:

Superfood kväll: Du är vad du äter! Detta är en kväll för dig som vill veta vad du stoppar i dig. Som vill optimera din hälsa och öka din energi! Du får förhoppningsvis en och annan Aha-upplevelse och lite matnyttig kunskap. Det blir smakprov på goda protein-smoothies, power-meals och annat nyttigt.....En kväll med nya smaker, energi och inspiration.

Max antal: 12 pers
Minimum antal: 8 pers
Pris: 100 kr/ pers


Be Happy kväll: Jag presenterar en hel del ur Be Happys sortiment. Det blir underbara dofter och vackra förpackningar med fantastiskt innehåll så klart. Ekologiska teer, choklad, kakor och annat kul. Vi upptäcker Lisen Organics härliga hudvård - ekologiskt, sinnligt och sååå goda dofter.
Vi doftar på rökelse och kikar i inspirerande böcker. Det blir smakprov av Pukkas teer och kakor från ett litet ekologsikt bageri i Skottland. En kväll som ger inspiration att göra medvetna val för miljön och för att förgylla din vardag....makes you happy.....

Max antal: 12 pers
Minimum antal: 8 pers
Pris: 100 kr/ pers

Dr Hauschka kväll: Vi gör en rengöring, masserar ansiktet med skön olja och lägger en närande mask. Jag berättar om Dr Haushkas filosofi och ni får känna och dofta på produkterna. Den som vill provar den vackra make-upen. Efter denna kväll känner ni er garanterat rena och fräscha som små nyponrosor!
( Dr Hauschka säljer jag inte i min web-shop pga att företaget inte vill ha försäljning på nätet....men då jag älskar detta märke och har arbetat med det i många år har jag fortsatt att erbjuda det i mitt företag genom bla Dr Hauschka kvällar).

Max antal 8 pers
Minimum antal 6 pers
Pris: 150 kr/ pers

Det finns möjlighet att handla på dessa kvällar!

Så bor du i närheten av Helsingborg och är intresserad av en annorlunda och insprerande kväll är du välkommen att höra av dig. ulrika@behappy.se

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Ulrika ja jag måste säga att du har en mycket givande hemsida. Det märks att du har satt igång något som du brinner för. Det är kul att du har så mycket Ayurveda produkter. Jag kan bara säga lycka till och jag kanske dyker upp på någon träff någon gång som du håller i. Det verkar väldigt givande.
"Hare om"
Djani.Unic

Unknown sa...

Hej Ulrika!!
Attans att jag missade dig i går! Så kul att du åkte förbi..det var så länge sedan!!=) Lika roligt är det att du kommit i gång med blogg och webbutik du med, hi-hi..Men passa dig det blir lätt ett gift att blogga, ha-ha.. =) Så kuuuul! I går var jag på bloggträff..först kom alla hit, sedan åkte vi till Moheda och Öhr! Jisses va alla shoppade!! =) Vi hade så trevligt. Spännande blogg du har...måste kika in på din webbshop med, verkar ha mycket intressanta saker! Hoppas att allt är bra med ER båda och att ni lever, njuter å är glada!! Sköt om dig och titta gärna förbi igen...Många kramar Malin

Unknown sa...

Hej Igen, ti-hi...
Vilken fräsch och fin webbsida du har!! Grattis!! Verkligen intressanta varor !! Mamma och min syster Anna, har precis läst en bok om framtidens barn...om alla gifter i kläder och mat mm. Först blir man ledsen och nedslagen av att läsa det, men sedan berättar de om saker man kan göra som konsument för att ta sitt ansvar för att förbättra världen. Och det hittade jag ju bland annat hos dig genom bra mat och klädesinspiration!! Ska sätta mig ner och ta en funderare..=) Ha en underbar dag och grattis till din fina sida! Hoppas att det kommer att gå kanon! (Hörde att en annons i ex lantliv, allt i hemmet osv kostade 3900kr längst bak..det kanske vore något för oss två att sätta in. =) Det kostar ju nästan lika mycket i Vn!!) Kramar i massor Malin

Unknown sa...

Hej Hopp!
Tack snälla...Maximus är världens snällaste och goaste goding. Kryddan i livet =)Grisen vår heter Fia...=) Hon har bott inne ett tag, men när jag rastar henne så sticker hon i väg i bland, så nu sitter hon innanför staket =)Jag slutade min tjänst på JB innan min mammaledighet..hade 12 gymnasieämnen på 80%!!!!! Det var lite väl mycket, så jag skrev inte på något nytt avtal!! Nu ska jag köra min butik och på webben på heltid!! =), kanske arbeta någon dag i veckan någon annan stans om det behövs...Korsvirkes hus i Ramlösa låter helt fantastiskt underbart!!! Så kul för er =)Kul oxå att höra av dig vännen..Vi hörs. Ha det bäst! Kramar i massor Malin

Skin sa...

Vilken trevlig blogg och hemsida! Synd att man inte bor nära H-borg, inspirationskvällarna verkar trevliga!

Kolla in min blogg, och mina produkter, det kanske är något som är intressant för dig?
skinsweden.blogspot.com
www.skinsweden.se
Vänliga hälsningar Eva