måndag 23 februari 2009

Fantastiska brickor från TAJALA!

I december tog jag in märket TAJALA i Be Happys sortiment. Yogaväskor och jättefina brickor. Tina Omfors Stark heter kvinnan bakom detta företag. En stark och ambitiös kvinna med hjärtat med i allt hon skapar. Mycket i sortimentet är ekologiskt och allt gjort med omtanke. Så givetvis klickade det för mig att ta in hennes produkter.

Nu utökar jag sortimentet med stora brickor och yogasjalar!



Brickorna finns i 4 olika motiv - To Make a Difference, Insight, Ong Namo & The Light Within. Samtliga brickor finns både som små och stora! Gör fikat eller frukosten till något alldeles extra.

Våra mjuka ekologiska jerseysjalar lämpar sig perfekt för dig som utövar yoga. Sjalen kan bäras som hårband eller värma om halsen under meditation. Sjalarna är ca 2 meter långa och 30 cm breda. Pris: 349 kr

Produkterna läggs in i min web-butik imorgon!

Namaste!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefin bricka! Jag blir glad av klara, starka färger!

Lisen Bengtsson sa...

Så fina brickor!! Jag har en hemma, jag blir så glad av den. Kram Lisen