fredag 27 mars 2009

Hälsomässa i Helsingborg

Idag har jag haft fullt upp med förberedleser inför mässa i helgen. Mässans tema är Bättre Liv! Detta året är der fler utställare än någonsin och ett intressant och brett utbud - läs mer om utställarna på http://www.futuren.se/

Be Happys monter kommer att ha Hawaii tema då jag promotar min Hawaiianska lomi-lomi massage. Det har varit en väldigt rolig dag och jag hoppas på en fin monter och många nya kunder. Be Happy och lomi-lomi passar verkligen ihop...lätthet, glädje, kärlek, skratt...allt med omtanke och tanken på helheten. Jag ska skriva ett inlägg här om den Hawaiinska Huna filosofin - den är så tänkvärd och enkel att ta till sig.
Det blir inget långt inlägg idag, sen middag på gång och sen fortsatta förberedelser.

Jag vill bara rekommedera ett besök på mässan i Helsingborg, den hålls på Idrottens hus - lördag & söndag kl 10.30-17.30. Extra välkommen till min monter!

Prova på lomi-lomi handmassage!
En avkopplande upplevelse med smak av Hawaii....

15 min - 50 kr

Det är även andra mäss erbjudanden i Be Happy montern.
Väl mött & Aloha ( betyder "kärlek" och används som hälsningsfras på Hawaii)

Inga kommentarer: