tisdag 29 september 2009

Ayurvedaforum på nätet

Det är så mysigt att ha en egen butik. Känns nytt, spännande och otroligt givande. Igår besökte en kund mig som tidigare handlat av mig på nätet. Så kul att nu få möta sina kunder!
Idag verkar det vara en ayurveda dag. Flera av dom kunder som varit inne idag har varit intresseade av ayurveda. Jag hade nyss besök av ett trevligt par där killen hade ett ayurvedaforum på nätet, www.ayurvedaforum.se Det är ett nytt forum och kan säkert utvecklas till något riktigt bra. Så jag gör här lite reklam för att klicka in där till dom av er som är ayurveda intresserade.
Själv fryser jag lite idag. Jag är frusen av mig och hösten och vintern bjuder ju på en del av den varan. Men lite mat och gott värmande ingefärste nu ska nog höja temparaturen.
Idag spelar jag Deva Premal "Embrace" i butiken och bränner rökelse från Les Encens du monde - Lemongrass och Benzoin, favorit just nu.
All for now!

2 kommentarer:

Sue sa...

Tack för forumtipset!
Du lever livet, chef i egen shop är inte illa.

Ensamvarginna sa...

Åh, vad det låter härligt och så fin butiken blev.
Hoppas många hittar in dit.