fredag 9 oktober 2009

Redan fredag!

Tack Jeanette & Susanne " Spirit of Maya" för vacker blomma!

Oj vad veckan gått fort! Jag har inte skrivit här på flera dagar. Det rullar på bra i butiken och massor av trevliga kunder hittar hit. Vill man sitta ned i butiken med en kopp te och en ekologisk kaka eller chokladbit så går det bra. Jag har skapat en lite sitthörna i fönstret! Den är populär och idag fick jag fikabesök av goda vänner som blev sittande där i flera timmar. Så trevligt med besök på jobbet.

Mina söta vänner Louise och Mi!

Louise är silversmed http://www.louiseloven.com/ och jag kommer att sälja hennes smycken i butiken. Vad sägs om ett underbart silverhjärta med texten " Alltid älskad - aldrig ensam"?! Det föll jag pladask för. Mi - ( med den coola cykelhjälmen) har varit min yogalärare i flera år. Just nu pausar hon från att vara yogalärare men är alltid en sann inspiratör att träffa.

Besöken fortsatte och Susanne som driver Spirit of Maya kom förbi tillsammans med sin medarbetare Jeanette. Dom hade varit i Lund på Grand Hotel och haft modevisning och kock-cirkus medRenée Voltaire. Nu stannade dom till för att titta på min butik och kom med blomma och present. Tusen Tack söta ni! Vi pratade om att ha någon form av "Spirit of Maya" mingel i butiken framåt jul. Maila om ni är intresserade ulrika@behappy.se Jag kommer även ha kundkvällar här i butiken med möjlighet att prova och skapa egna små modevisningar! Det blir även andra tema kvällar, Superfoods, Ayurveda och Be Happy-kvällar.

Önskar er en skön fredagskväll!

Inga kommentarer: