lördag 5 februari 2011

Uppdatering....

Phuuu...har börjat med lådor, garderoben, slänger, torkar och blir trött. Det är tydligt att rensande hänger ihop med energi. Så står jag där med något litet sött kort och vet inte om jag ska spara eller slänga. Eller som för en stund sen med en kylskåpmagnet som jag fått av min man. Så söt! men va sjutton jag har inte ens ett sådant kylskåp som magneter funkar på. Ler åt mig själv...känner igen känslan när jag rensar. Men OH! så befriande att slänga, släppa och låta ny ENERGI flöda in. Men när man står där med 10 olika laddare till gamla telefoner, batterier (fungerar eller fungerar inte?) då är det lätt att undra varför man startade denna process just idag :). Jag märker att jag gärna skyller på min man och att det är han som samlar på sig massa onödigt som tex 4 st olika måttband :). Men så hittar jag även egna mystiska små gömmor med gamla smycken i någon låda. Smycken som gjort sitt i mitt liv. Nu ska det ut och vidare - Tack och hej!
Magen kurrar - dags för lunch...Färsk pasta med grönsaker, pesto och parmesan. Sen frisk luft för att få ny kraft att fortsätta denna röjardag.
Over and out!

Inga kommentarer: