lördag 2 november 2013

Mitt i natten!

 Idag har jag och mamma haft en rolig shoppingdag. Shopping står inte högst på min önskelista men med Palmas utbud blir även jag köpsugen. Här finns riktigt bra butiker.... Vi shoppade lite gott och blandat. Bla köpte jag en härlig ayurveda olja från Rituals. Vi drack mumsig cappuccino på Cappuccino :) och delade den godaste cheesecake min mamma ätit (jag instämmer). Dagens skrattanfall blev på Bar Bosch när vi skulle ta en paus med ett glas vin och några tapas....Plötsligt var hela bordet fullt med mat! Inte vår tanke från början eftersom vi hade bord på La Rueda i Genova på kvällen. Men vi fick ett gott skratt och behövde ju inte gå hungriga därifrån.





Här ser mamma lite frågande ut gällande vår tapas...,,

Vi hann i princip bara hem och byta om innan vi tog taxi till Genova för en kanonmiddag. Nu äter jag inte kött men övriga i familjen njöt av nötkött som var alldeles perfekt tillagat. Jag fick ett helt lass med grillade grönsaker och potatis. Musslorna till förrätt var också jättegoda. Bra service och två glada spanjorer som sjöng och spelade och kvällen blev en 10 poängare.





( blev suddiga bilder och så kom jag åt någon knapp på mobilen så allt text blev fetstil på...... Dags att sova)

Buenas Noches!




Inga kommentarer: