fredag 14 mars 2014

Då var det klart!

Jag fick uppdraget! Ha,ha så kul :) 
På hotel Saratogas takterrass mötte jag upp en del av gänget som jobbar m uppdraget. Spontan le mot kameran och så av med skorna för att bevisa att jag kan vifta med tårna. ;) tack och hej! "We call you when we know".
Snyggt hotel - Saratoga - mitt i Palma.

Tog en cortado och chokladboll på El Peritto men kändes inte lika kul utan Björn och Linn. Men dom är inte pigga och stannade hemma.
Efter en stund ringde mobilen och jag fick veta att jag fått "jobbet". Ingen jättestor grej i sig. En roll i en reklamfilm. Men för mig är det stort! Något jag aldrig gjort tidigare och en helt ny utmaning. Kul!!!
Imorgon ska jag prova ut kläder och på måndag blir det en heldag med inspelning.
Detta ställe ligger mitt i Santa Catalina och är ganska nyöppnat. Här var vi med kära vännerna Jelf strax innan dom åkte tillbaka till Sverige. Men snart kommer dom hit igen. Saknar dom!

Nu har jag gått en runda på stan och avslutat med ett glas cava på egen hand. Men nu längtar jag efter dom bästa i världen och tar bussen hem till man och dotter. 
Då skålar vi för nya möjligheter! 

Puss från en glad Ulrika 

1 kommentar:

Malin sa...

Hej Ulrika!
Jag hittade din blogg! Minns du oss, Malin med Freja (som fyller 4 i sommar) från vår korta period i Båstad? :)
Jag har varit nyfiken på hur ni har det, om ni hittade "er plats" på Mallorca, ska läsa din fina blogg :)
Vi går mer och mer i tankar om att flytta utomlands och vill resa runt för att hitta "vårt"!
Återkommer senare! Jättekul att hitta er, hoppas ni mår bra och vad stor Linn blivit! Kramar från oss!