måndag 10 mars 2014

Möt åren i balans med ayurveda!

Måndagmogon och solen börjar värma genom vita skyar. Idag är jag på skapar humör och skrev just ihop ett erbjudande om Lifestyle coaching med touch av ayurveda. Varje gång jag pratar om vilka verktyg ayurvedan erbjuder för att öka vårt välmående bli jag så lycklig. Tänk att vi genom att förstå oss själva och hur vår livsstil påverkar oss kan uppnå resultat så enkelt.
Sedan är ju inte alltid det enkla så lätt att genomföra. Genom att hoppa i säng runt tio tiden och stiga upp innan sju får dom allra flesta av oss tillgång till mer energi. Lätt! men som sagt inte alltid enkelt då kvällarna tenderar att bli sena för en del av oss. Jag själv väljer ofta att sitta uppe en stund för lite egentid. Men så är jag också tröttare på morgonen. Vi väljer själva! När jag lifestyle coachar ger jag massor av verktyg som du sedan själv använder till det du önskar uppnå.

Jag lägger ut ett erbjudande här och varmt välkommen att höra av dig om du är intresserad. Maila eller ring! (IP nr kostar som att ringa lokalsamtal inom Sverige). Tänk vad dagens IT samhälle ger för möjligheter. Här kan jag sitta på Mallis och jobba med klienter i Sverige. Bor du här så kan vi boka ett möte. :)

Hasta la vista!




Möt våren i balans!

Genom Lifestyle Coaching med touch av Ayurveda får du helt nya verktyg för att finna balans i tillvaron. När du förstår din personlighets (doshas) styrkor och svagheter blir det så mycket enklare att äta, träna och leva på ett sätt som gynnar dig.

Genom att göra endast små livsstilsförändringar kan vi uppnå fantastiska resultat. Med kunskap, inspiration och motivation blir det både enkelt och kul att ”ta tag” i det du behöver för att må ännu bättre.

 Stark kropp, god hälsa, strålande hy, lugn i ditt inre och mer harmoni i livet. Låter det som klyschor? Det är endast några av de effekter du kan uppnå genom att förstå ayurvedans oftast självklara synsätt på livet. 

Nyfiken?

Vi har kontakt via mail och telefon! Under 2 månader pågår coachingen och du investerar 1500 kr/ mån.
Hör av dig för mer info om upplägget.

Be Happy

Ulrika Forsell
Lifestyle Coach
cell: 0034-654 721 494
IP NR: 0770-17 60 51


Inga kommentarer: