tisdag 15 april 2014

Många timmar vid datorn....

Jag är otroligt nöjd med att jag fixar min nya hemsida själv. Sedan söndagens inlägg har det blivit många timmar vid datorn. Känslan när det faktiskt funkar och blir bra...det där jag knappt trodde jag skulle fixa själv är mycket tillfredsställande.
Upplägget är klart och jag håller på med texter. Det kommer ta lite tid men i kväll kan jag förhoppningsvis gå ut med nya länken.
Igår var jag i ett "skrivarflow" men idag är det något segare. Fullmånen häll mig vaken ganska sent och alla timmar vid datorn känns av.
Det händer så mycket spännande och bra saker just nu. Jag förstår att arbetet vi lägger på personlig utveckling alltid är  sååå mycket värt det. Det kan vara motigt ibland och mönster upprepas....det hör liksom till. Men håller vi bara visionen klar och tror på oss själva blir det bra.
Alla är vi unika. Ingen kan göra exakt samma grej som någon annan. När vi vilar i den vetskapen och tittar inåt istället för utåt hittar vi otroliga skatter som bara väntar på att delas. Vi behöver också använda viljekraft emellanåt. Motstånd är inte alltid detsamma som att vi ska välja en annan väg. Det kan vara lärdom i det.

Det hade varit så lätt för mig i söndags att bara säga NEJ det här med Wordpress blir för krångligt. Men jag gav mig den på att i alla fall undersöka alla möjligheter att fixa det själv. Det gick vägen! Jag kommer få ta hjälp med ompekning av www.behappy.se men det andra klarade jag själv. Hurra!

Hasta la vista!




Inga kommentarer: