torsdag 29 oktober 2009

After Work på Be Happy

När jag öppnade Be Happy butiken på Karlsgatan var det med visionen om att det även ska bli en mötesplats. Ett ställe där man kan dricka en kopp te, titta in för lite schysst eko shopping, få information om yogaställen, coacher, massörer och annat som är bra för välbefinnandet. Ett ställe att bli glad av helt enkelt - Be Happy!

På fredagarna kommer jag att införa After Work för vänner och bekanta. Jag bjuder på ett glas eko-vin eller en kopp rykande chai om du hellre önskar det. Mellan 16.00-18.00 är du välkommen att droppa in. Det blir i all enkelhet och butiken är öppen som vanligt under tiden.

Så kom och umgås, fira in helgen och relaxa!

På Be Happy hittar du kul presenter om du ska på fest i helgen.

Inspirationskort med dagliga affirmationer....


Härliga ekologiska tvålar från Ecosoapia!


Ge bort lite kärlek!

Här finns öven massor av ekologiska godsaker att fylla på skafferiet med till helgen!

Välkommen!


1 kommentar:

Anonym sa...

Vad inspirerande med någon som vågar satsa på det en tror på och öppnar eget!! Min vän Emma har precis öppnat egen ekosalong och shop (invigningskväll imorgon!) och själv går jag i tankar att öppna en egen yogabutik här i Umeå eftersom utbudet endast sträcker sig till vad som finns att inhandla på Stadium, å där finns inte så många fina ekologiska yogamattor direkt ;)

har lagt till dig i min blogg-lista och kommer att följa dig framöver!